Coordinadora per l’educació al barri de Fort Pienc

Conferència Què ha d’aprendre el meu fill?

Poster xerrada Què han d'aprendre els nostres fills?

El proper 16 de febrer la Coordinadora organitza la xerrada “Què ha d’aprendre el meu fill? L’escola actual i les proves d’avaluació PISA“, a càrrec de la Catedràtica de Didàctica de les Ciències, Neus Sanmartí, que analitzarà què és el que han d’aprendre els nostres fills i filles en el marc del sistema escolar català i com això va lligat a les proves internacionals d’avaluació PISA que tant sovint han sortit als diaris els darrers mesos.

La xerrada serà a les 20h al Centre Cívic Ateneu Fort Pienc (a la Plaça de Fort Pienc).

  • DIA: Dilluns 16 de febrer de 2009
  • HORA: 20h
  • TÍTOL: Què ha d’aprendre el meu fill? L’escola actual i les proves d’avaluació PISA
  • PONENT: Neus Sanmartí (Catedràtica de Didàctica de les Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona)
  • LLOC: Centre Cívic Ateneu Fort Pienc (Plaça de Fort Pienc)
  • ORGANITZA: Coordinadora d’AMPA del Barri de Fort Pienc i Comissió de Formació de l’AMPA.

3 febrer 2009 - Posted by | Activitats, Barcelona | , ,

2 comentaris »

  1. La xerrada de Neus Santmartí m’ha semblat molt interessant, he entès bastant en que consisteixen les proves d’avaluació PISA i m’ha donat unes pautes i seguretat alhora de veure com eduquem a les nostres filles.
    Crec que és una pena que molts mestres i pares/mares no poguessin assistir per poder gaudir de la informació que ens van donar.

    Comentari per Anna | 17 febrer 2009 | Resposta

  2. Gràcies Neus, la teva xerrada va ser molt interessant, i em va reafirmar en les meves decissions a l’escollir escola pels meus fills i la meva filla.

    Comentari per Enric | 19 febrer 2009 | Resposta


Deixa un comentari

